Sa presentació de “Sa llengua de Menorca” connecta a prop de 4.000 persones

Quasi 4.000 persones han visualitzat ja sa presentació online de “Sa llengua de Menorca” en 18 hores — Sa Llengua de Menorca se pot comprar ja a ses llibreries de Menorca, a Sa Fundació i pròximament a Amazon.

Sa Fundació va presentar ahir Sa Llengua de Menorca. En defensa des menorquí, un tresor filològic en perill d’extinció de Joan Pons Torres. S’acte va ser presentat pes periodista Miquel Tutzó Sans i va intervenir també de manera virtual es Catedràtic d’Història des Dret a sa Universitat de ses Illes Balears, D. Román Piña Homs, que va destacar “sa memòria, es coratge i es seny des jove historiador Joan Pons amb sa publicació d’aquesta obra tan valenta”.

Quasi 4.000 persones han visualitzat ja sa presentació online de Sa llengua de Menorca en es Facebook de Sa Fundació en 18 hores, on se van generar fins a 264 comentaris en directe.

En paraules de s’autor: “Sa llengua de Menorca és un llibre argumentari per defensar es menorquí sense mitges tintes i sense complexos davant ses fal·làcies que, en nom de sa ciència, s’han dit per desprestigiar es dialecte de Menorca”.

Joan Pons Torres (Ciutadella de Menorca, 1993) és professor de Geografia i Història a s’IES Joan Ramis i Ramis, director de Sa Fundació i col·laborador del MENORCA • Es Diari amb sa secció “Rallant en pla”, on ha publicat prop de dos-cents articles periodístics en menorquí.

Ciutadella de Menorca,  20 de desembre de 2020

COMPRA SA LLENGUA DE MENORCA AQUÍ:

CIUTADELLA

– Poussinet Llibreria

AMAZON, CORREOS MARKET…
– Pròximament

Sa Fundació és una entitat sense ànim de lucre creada el 2013 per sa defensa i preservació des mallorquí, es menorquí i s’eivissenc.
¿Mos ajudes a defensar sa nostra llengo i cultura balear?

Ses donacions a Sa Fundació tenen una deducció fiscal des 75% es primers 150€. Si te fas soci donant 10€ mensuals, realment no te costarà ni 2€!

Fé’t soci de Sa Fundació pitjant aquí

2 respostes a «Sa presentació de “Sa llengua de Menorca” connecta a prop de 4.000 persones»

1. Bon dia, voldria comprar el llibre “sa llengua de Menorca”. Podríeu facilitar e sa forma de fe-ho?

Molt agraïda,

Margalida

1. Bon dia, Margalida. Com va?

Som en Joan Pons, director de Sa Fundació i autor de Sa llengua de Menorca.

Si viu a Mallorca, pot comprar es llibre a Sa Fundació (C/Jeroni Antich nº5 A, baixos, 07003, Palma), devora sa Plaça des Patins.

Ara mateix me pos en contacte amb vostè a través de correu electrònic per concretar-ho.

Una aferrada