Sa Fundació va ser censurada en es Dia des Llibre de Palma

S’Ajuntament de Palma va censurar sa presència de Sa Fundació en es Dia des Llibre, s’única entitat que edita i ven llibres en mallorquí, i sense subvencions públiques

Aquest Dia des Llibre es mallorquinisme se va endur una trista sorpresa. No hi havia cap carpa on venguessin llibres en mallorquí, ja que enguany Sa Fundació no hi era.

¿Es motiu? S’Ajuntament de Palma va denegar enguany a Sa Fundació es permís per posar taula i vendre llibres com ses demés llibreries, a pesar que s’entitat cultural compleix es requisits i està donada d’alta a Hisenda com a editora i venedora de llibres.

Maties Rebassa, secretari d’organització de Sa Fundació, explica com d’ençà des 15 de març se va intentar posar en contacte amb so Gremi de Llibreters, amb govern interior de s’Ajuntament de Palma, amb so departament de cultura de Cort i amb so departament de Biblioteques sense èxit, ja que un li deia qui ho organitzava era s’altre, i així passaven es dies.

Finalment, Sa Fundació aconsegueix contactar amb Marcos Aurelio Lladó, director general de divulgació i promoció cultural, qui va denegar es permís a Sa Fundació per participar en es Dia des Llibre, a pesar de ser una entitat donada d’alta com editora i venedora de llibres, exactament com ses llibreries.

Sa Fundació deplora es sectarisme de s’Ajuntament de Palma contra s’única entitat que edita llibres en bon mallorquí, i sense rebre subvencions públiques.

Palma de Mallorca, 29 d’abril de 2021

Sa Fundació és una entitat sense ànim de lucre creada el 2013 per sa defensa i preservació des mallorquí, es menorquí i s’eivissenc.
¿Mos ajudes a defensar sa nostra llengo i cultura balear?

Ses donacions a Sa Fundació tenen una deducció fiscal des 75% es primers 150€. Si te fas soci donant 10€ mensuals, realment no te costarà ni 2€!

Fé’t soci de Sa Fundació pitjant aquí