Sa Fundació lamenta que, una vegada més, es president inhabilitat de sa Generalitat de Catalunya, Quim Torra, s’hagi apropiat il·legítimament de sa nostra Comunitat Autònoma de Balears, a sa que s’ha referit com a part de sa “nació catalana” durant es seu missatge de Cap d’Any de 2020.

Concretament, Torra ha afirmat que “La pandèmia de la COVID-19, aquesta gran crisi humana, sanitària, econòmica i social, ha despullat com mai fins ara l’autonomia dels catalans, arreu de la nació, de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó. Ens ha deixat ben clar que les competències i els recursos dels que disposem són tan limitats que no podem respondre una amenaça com aquesta i defensar la ciutadania com es mereix”.

¿Com és possible que sa presidenta de Balears no reaccioni quan es president inhabilitat de sa Generalitat de Catalunya, Quim Torra, diu que es balears som catalans? Fa qüestió de pocs mesos, en Torra ja va dir a Twitter que València i Balears pertanyien an ets imaginaris països catalans, i tampoc hi va haver cap resposta per part de ses autoritats públiques balears.

Sa Fundació demana a Francina Armengol si està d’acord amb Quim Torra quan diu que Balears pertany a sa “nació catalana”, o per contra pensa fer qualque cosa per defensar un poc sa dignitat d’una terra, Balears, que l’ha feta presidenta i a sa que se deu.

Palma de Mallorca, 12 de gener de 2021

Sa Fundació és una entitat sense ànim de lucre creada el 2013 per sa defensa i preservació des mallorquí, es menorquí i s’eivissenc.
¿Mos ajudes a defensar sa nostra llengo i cultura balear?

Ses donacions a Sa Fundació tenen una deducció fiscal des 75% es primers 150€. Si te fas soci donant 10€ mensuals, realment no te costarà ni 2€!

Fé’t soci de Sa Fundació pitjant aquí

2 respostes a «Sa Fundació demana a Francina Armengol si està d’acord amb Quim Torra quan diu que Balears pertany a sa “nació catalana”»

1. Me parece aberrante e indignante que esta “señora” Francina Armengol se quede tan ancha y calle ante tales afirmaciones del “señor” Quim Torra.
    Ya que me permiten este espacio para contestar, les diré que, Francina Armengol es separatista, independentista y esta a favor de lo que llaman Paises Catalanes o nación Catalana que nunca, jamás han existido.!!.Por lo tanto, es lógico que no se manifieste ni defienda a Mallorca los mallorquines y el mallorquín.
    Es triste decirlo, pero es así !!. Ojala, algun dia en Mallorca se vuelva hablar el mallorquín de nuestros abuelos y padres y yo lo pueda ver. A dia de hoy y desde hace mas de 30 anos, este tema ha ido de mal a peor me encantaría poder afirmar lo contrario pero el mallorquín esta casi perdido, desgraciadamente.
    Disculpen mi pesimismo, muchas gracias por permitirme dar mi opinión.
    Saludos.
    Feliz año nuevo.

1. Moltes gràcies Toni Cateura pes seu comentari. Des de Sa Fundació seguirem defensant sa nostra llengo, cultura i identitat balear!