Sa Fundació presenta es cursos de menorquí online 2021/2022

Ja està oberta sa matrícula per apuntar-se an es cursos de menorquí — 100% online i en directe. Començaran dia 13 d’octubre

Sa Fundació ha presentat es cursos de menorquí 2021/2022, que seran 100% online i en directe. Hi haurà tres nivells, dos per persones que rallen menorquí però no el saben escriure correctament, i un per castellanoparlants i estrangers que volen aprendre a rallar en pla:

Nivell A. Bàsic per castellanoparlants.

Nivell B1. Iniciació a s’escriptura.

Nivell C2. Avançat per persones que saben català o valencià i volen perfeccionar es seu menorquí.

Es director de Sa Fundació, Joan Pons Torres, celebra que “molts de menorquins no van tenir s’oportunitat d’aprendre a escriure sa nostra llengua a s’escola. Ara, amb es cursos de Sa Fundació açò tothom té una oportunitat per aprendre a escriure correctament en pla, en es nostro idioma matern”. Sa professora de ses classes de menorquí serà Sili Pons Sabater, exregidora de cultura de s’Ajuntament de Ciutadella.

Pons Torres ha assegurat que “es Govern balear no compleix amb sa seva obligació d’ensenyar i protegir es menorquí, es mallorquí i s’eivissenc, com diu s’article 35 de s’Estatut. Per açò va néixer Sa Fundació, defensam es menorquí i lluitam per sa seva preservació”.

Es curs sencer és de tres trimestres:

1r trimestre – 13 d’octubre a 15 de desembre de 2021

2n trimestre – 12 de gener a 6 d’abril de 2022

3r trimestre – 27 d’abril a 22 de juny de 2022

Menorquí: comença dimecres 13 d’octubre de 2021

Mallorquí i eivissenc: s’informarà pròximament en aquest mateix lloc web

Ets interessats se poden matricular ja a sa web de Sa Fundació: www.safundacio.es/cursos/.

Per més informació, se podrà telefonar an es 616 624 355 o enviar un correu a info@safundacio.es de dilluns a divendres de 16:00 a 20:00h.

Adjuntam imatges de Joan Pons, director de Sa Fundació, i Sili Pons, professora des cursos de menorquí, presentant es mateixos en es bust de Joan Benejam i Vives, a Ciutadella.

Gràcies per sa seua atenció,