Joan Pons presenta a Alaior sa tercera edició de ‘Sa llengua de Menorca’

Sa presentació serà aquest divendres 9 de desembre  a les 20:00h as centre cultural des Convent de Sant Diego (Alaior) — José Luis Benejam, alcalde d’Alaior, i Tiago Reurer, regidor de cultura, acompanyaran a s’autor, Joan Pons Torres

Aquest divendres 9 de desembre a les 20:00h, Sa Fundació i s’Ajuntament d’Alaior organitzen sa presentació de Sa llengua de Menorca. En defensa des menorquí, un tresor filològic en perill d’extinció. Es llibre argumentari en defensa des menorquí arriba a sa tercera edició, amb més de 800 llibres venuts i 1.200 exemplars impresos.

S’alcalde d’Alaior José Luis Benejam, i es regidor de cultura, Tiago Reurer, acompanyaran a s’autor en sa presentació.

S’aforament serà limitat. Es prega confirmar assistència amb antelació a través des WhatsApp 695 143 209.

Quan? Divendres 9 de desembre a les 20:00h

On? Centre cultural convent de Sant Diego (Alaior)

Alaior, 5 de desembre de 2022