Sa Fundació considera una estafa que tots es manacorins hagin de pagar de sa seva butxaca una Escola Municipal de Mallorquí on se prohibeix donar classes de mallorquí

Sa Fundació Jaume III se va reunir dia 6 de desembre amb Mateu Marcé Riera, regidor d’educació, cultura i deports de s’Ajuntament de Manacor, per sol·licitar una aula de s’Escola Municipal de Mallorquí o qualsevol altre equipament cultural per fer-hi classes de mallorquí.

Després de setmanes d’insistència i d’obtenir es silenci per resposta, sa delegació manacorina de Sa Fundació va aconseguir contactar via telefònica amb so regidor en qüestió. Sa resposta va ser que s’Ajuntament no podia cedir un espai a Sa Fundació, ja que no és una entitat que rebi ajudes públiques des consistori.

Sa Fundació denuncia sa censura que pateix per part de s’Ajuntament de Manacor, governat per Més per Mallorca en coalició amb Esquerra Republicana de Catalunya a Mallorca. Una coalició que se fa dir mallorquinista, però que es fets demostren a les clares que no són més que catalanistes que estan en contra des mallorquí.

S’Ajuntament de Manacor s’hauria d’atendre a ses demandes i peticions de tots es manacorins, no només de sa minoria qui són de sa seva corda. Davant sa censura des consistori, Sa Fundació anima a tots es manacorins a apuntar-se a ses classes de mallorquí que finalment se duran a terme a una altra institució privada de Manacor.

Palma de Mallorca, 20 de desembre de 2019

Sa Fundació

3 respostes a «S’Ajuntament de Manacor censura a Sa Fundació a s’Escola Municipal de Mallorquí… per voler donar classes de mallorquí»

1. Perdini yo som mallorquina a voste i el seu equipo no lo fa vergonya defensa es catala no Hi ha res pithor que un mallorqui catalanista que renuncii al seus arrels preocuparse de se gente que cobre sense Fer feina i ayudas i venga trastos i es mallorquins que tenem problemas venga hombre es voste un sinvergüenza