Cercam patrocinadors pes nou llibre “Antany” escrit en menorquí i castellà

¿VOLS PATROCINAR UN LLIBRE D’HISTÒRIA, OFICIS I COSTUMS DE MENORCA ESCRIT EN MENORQUÍ I EN CASTELLÀ?

📘 Patrocina es llibre Antany. Història, oficis i costums de Menorca de Marcos Seguí Pons.

👨🏻‍💼 Marcos Seguí Pons (Mahó, 1938) és Comandant d’Artilleria i autor d’obres com Guerra del Protectorado, Menorca en Marruecos. Antany és un llibre escrit en menorquí i en castellà sobre història, oficis i costums de Menorca. Una obra única perquè ses feines i es costums ancestrals de sa nostra Menorca no quedin oblidades per sempre.

CERCAM EMPRESES O PARTICULARS que vulguin patrocinar ANTANY.

S’edició tindrà un cost 1196€ (1150€ + 4% IVA) i ses donacions se destinaran íntegrament a s’edició des llibre. Ses empreses patrocinadores sortiran a sa primera pàgina i a ses xarxes socials de Sa Fundació, que compta amb més de 6.300 seguidors a Facebook.

Sa Fundació és una entitat sense ànim de lucre declarada d’Utilitat Pública. Per açò, des 150€ primers que donis tindràs una deducció fiscal de fins a un 75%. És a dir, donar 150€ realment només te costarà 37,50€.

✅ Pots fer sa teva donació en es compte de Sa Fundació a BBVA:

ES13 0182 4899 1702 0151 9501

Concepte: Patrocini Antany i es nom de sa teva empresa.

📥 Envia-mos es logo de sa teva empresa a menorca@safundacio.es o per WhatsApp an es 695 143 209.

Sa donació se pot fer com a persona física, com a empresa o anònimament. Sa Fundació conservarà sa confidencialitat de ses teves senyes personals.
🙌🏻 Gràcies per ajudar-mos a defensar sa nostra llengua i sa nostra història com a menorquins i baleàrics.