Sa Fundació presenta Es Petit Príncep en mallorquí. Una aposta per sa literatura infantil en ses modalitats insulars

Sa presentació serà demà divendres 14 de febrer a les 20 hores en es Casal Balaguer (C/ Unió nº 3) — Ja se n’han venut més de 400 exemplars d’Es Petit Príncep. Es llibre se pot comprar a sa seu de Sa Fundació i a ses llibreries de Ciutat

Sa rondalla més popular i universal de sa història ja té edició en mallorquí i serà presentada per sa Fundació Jaume III demà divendres 14 de febrer a les 20 hores en es Casal Balaguer (C/ Unió nº 3). Es Petit Príncep ha estat una iniciativa de s’editor català, Jaume Arbonés, en col·laboració amb Sa Fundació.

S’obra serà presentada per Joan Pons, director de Sa Fundació, Sandra Amoraga, filòloga mallorquina, llicenciada en filologia catalana i responsable de sa traducció de s’obra en mallorquí, i Jaume Arbonés, editor.

Ja se n’han venut més de 400 exemplars d’Es Petit Príncep en mallorquí. Es llibre se pot comprar a sa seu de Sa Fundació (C/Sant Elies 10A, cap de cantó amb C/Oms). Se pot reservar cridant an es 616 624 355 o a través d’info@safundacio.es

També se pot comprar a ses següents llibreries de Ciutat:
– Literanta
– La Librería del Savoy
– Agapea
– La Biblioteca de Babel
– CaixaForum

Palma de Mallorca, 13 de febrer 2020

Sa Fundació

Sa Fundació és una entitat sense ànim de lucre creada el 2013 per sa defensa i preservació des mallorquí, es menorquí i s’eivissenc.
¿Mos ajudes a defensar sa nostra llengo i cultura balear?

Ses donacions a Sa Fundació tenen una deducció fiscal des 75% es primers 150€. Si te fas soci donant 10€ mensuals, realment no te costarà ni 2€!

Fé’t soci de Sa Fundació pitjant aquí