Sa Fundació presenta es cursos de menorquí online

Ja està oberta sa matrícula per apuntar-se an es cursos de menorquí — 100% online i en directe. Començaran dia 14 d’octubre

Sa Fundació presenta es cursos de menorquí, que seran 100% online i en directe. Hi haurà tres nivells, dos per gent que ja ralla menorquí però que no el sap escriure correctament, i un per castellanoparlants que volen aprendre a rallar en pla:

1️⃣ Nivell A. Bàsic per castellanoparlants.

2️⃣ Nivell B1. Iniciació a s’escriptura.

3️⃣ Nivell C2. Avançat per persones que saben català o valencià i volen perfeccionar es seu menorquí.

Es cursos han estat dissenyats per Sandra Amoraga, llicenciada en filologia catalana i especialitzada en ses modalitats insulars. Ses classes de menorquí seran impartides per Sili Pons Sabater, exregidora de cultura de s’Ajuntament de Ciutadella.

Es director de Sa Fundació, Joan Pons Torres, destaca que “molts de menorquins no van tenir s’oportunitat d’aprendre a escriure sa nostra llengua a s’escola. Ara, amb es cursos de Sa Fundació açò s’ha acabat. Tenim una oportunitat per aprendre a escriure correctament en pla, en es nostro idioma matern”.

Pons Torres ha assegurat que “es Govern balear no compleix amb sa seva obligació d’ensenyar i protegir es menorquí, es mallorquí i s’eivissenc, com diu s’article 35 de s’Estatut. Per açò va néixer Sa Fundació, defensam es balear i lluitam per sa seva preservació”.

Es cursos menorquí començaran es pròxim 14 d’octubre de 2020.

Tothom qui vulgui se pot matricular telefonant a 616 624 355 / 971 666 468 o enviant un correu a info@safundacio.es.

Ciutadella de Menorca, 4 de’octubre de 2020

2 respostes a «Sa Fundació presenta es cursos de menorquí online»

1. ¡Buenas tardes! Estoy interesada en realizar el curso para aprender hablar menorquin y me gustaría saber el coste y si todavía hay plaza.