Sa Fundació posposa es sopar des VI Premi Joan Benejam en menorquí per prevenció davant s’avanç des coronavirus

Ciutadella de Menorca, 11 de març de 2020

Davant sa situació d’excepcionalitat que s’està vivint i d’acord amb es criteris de ses autoritats sanitàries sobre s’augment de contagis de coronavirus (COVID-19) durant ses darreres hores a Espanya, es comité insular i es patronat de Sa Fundació han decidit posposar sine die es sopar i gala d’entrega des VI Premi Joan Benejam de relats breus en menorquí.

Sa Gala des Premi Joan Benejam, prevista pes dissabte 28 de març en es Restaurant Club Nàutic de Ciutadella, és sa celebració literària més important de Menorca on assisteixen cada any més de dos-centes persones, entre elles autoritats i personalitats des món polític, empresarial, social i cultural de Menorca i Balears.

Es concurs literari també queda així posposat fins a nova orde. Es participants d’aquesta sexta edició des Joan Benejam podran tornar a enviar sa seua obra, o bé tendran dret a que se’ls hi conservi sa que hagin enviat.

Es director de Sa Fundació, Joan Pons, ha assegurat que “sa voluntat des patronat de Sa Fundació és vetlar per sa salut des socis i simpatitzants de Sa Fundació” i que “per raons de precaució, responsabilitat i prudència sanitària, es sopar des VI Premi Joan Benejam queda posposat i se celebrarà més endavant quan ses circumstàncies siguin favorables”.