Sa Fundació Jaume III expressa es seu més profund condol per sa pèrdua de Jaume Oliver Salvà “Pelin”, gran mallorquinista

Després d’anys de lluita contra una contra injusta malaltia, sa nit de dilluns mos deixà Jaume Oliver Salvà, “En Pelín”. Soci fundador de sa Fundació Jaume III, articulista de www.mallorcadiario.com amb sa secció “En bon mallorquí” i de sa Revista Unió de s’Arenal de Llucmajor. Primer coordinador de sa delegació de Sa Fundació a Llucmajor. Empresari i homo de lletres. Sa seva padrina fou neboda de s’escriptor D. Gabriel Maura, autor dets “Aigoforts” en mallorquí, entre d’altres obres. En 2018, Jaume Oliver quedà 3r en es Premi Gabriel Maura amb s’obra “Es senyors mai s’embruten ses mans”.

Sa Fundació vol expressar es seu més profund condol a sa familía per sa pèrdua d’en Jaume, aprofitant per agrair tot lo que mos ha ensenyat durant aquests anys. Agrair-li que donàs sa cara per Sa Fundació a ses bones i a ses no tan bones. Agrair-li tot lo que va fer pes mallorquinisme, per sa llengua i cultura balear.

Gran persona i gran mallorquinista. Va ser un homo honest, sincera i lleial. Compromès i entregat amb sos altres sense esperar res a canvi. En nom des patronat, socis i voluntaris de Sa Fundació: mai t’olvidarem.

Descansa en pau. I en bon mallorquí.

Palma de Mallorca, 31 de gener de 2019

Sa Fundació