Sa Fundació presenta es cursos online de mallorquí, menorquí i eivissenc

Ja està oberta sa matrícula per apuntar-se an es cursos de mallorquí, menorquí o eivissenc — 100% online i en directe. Començaran dia 10 i 14 d’octubre

Sa Fundació presenta es cursos online de mallorquí, menorquí i eivissenc. Una nova aposta tecnològica de sa Fundació Jaume III, que enguany oferirà es seus cursos 100% online i en directe.

Es cursos de llengua de Sa Fundació se divideixen en tres nivells:

1️⃣ Nivell A. Bàsic per castellanoparlants.

2️⃣ Nivell B1. Iniciació a s’escriptura.

3️⃣ Nivell C2. Avançat per persones que saben català o valencià i volen perfeccionar es seu baleàric.

Es president de Sa Fundació, Fernando Fortuny, ha afirmat que “És una satisfacció que cada dia més gent pugui aprendre a escriure o xerrar en mallorquí, menorquí i eivissenc”.

Fortuny destaca que “molts de balears no vàrem tenir s’oportunitat d’aprendre a escriure sa nostra llengo a s’escola. Ara, amb sos cursos de Sa Fundació això s’ha acabat. Tenim una altra oportunitat per aprendre a escriure correctament es nostro idioma matern”.

Es president de Sa Fundació ha assegurat que “es Govern balear no compleix amb sa seva obligació d’ensenyar i protegir es mallorquí, es menorquí i s’eivissenc, com diu s’article 35 de s’Estatut. Per això va néixer Sa Fundació, defensam es balear i lluitam per sa seva preservació”.

👩‍🏫Es cursos online de mallorquí, menorquí o eivissenc començaran es pròxim 10 i 14 d’octubre de 2020.

📞 Tothom qui vulgui se pot matricular telefonant a 616 624 355 / 971 666 468 o enviant 📩 un correu a info@safundacio.es.

Sa Fundació és una entitat sense ànim de lucre creada el 2013 per sa defensa i preservació des mallorquí, es menorquí i s’eivissenc.
¿Mos ajudes a defensar sa nostra llengo i cultura balear?

Ses donacions a Sa Fundació tenen una deducció fiscal des 75% es primers 150€. Si te fas soci donant 10€ mensuals, realment no te costarà ni 2€!

Fé’t soci de Sa Fundació pitjant aquí

2 respostes a «Sa Fundació presenta es cursos online de mallorquí, menorquí i eivissenc»

1. Bon dia, José Raimundo!

Per favor, si mos envia un correu electrònic a info@safundacio.es o mos crida an es 616 624 355 / 971 666 468 li podrem donar tota sa informació que vulgui.

Per contactar amb vostè necessitam que mos escrigui o mos telefoni. Salut!

Joan Pons Torres
      Director de Sa Fundació