Sa Fundació obri sa matrícula des cursos de mallorquí 2021/2022

Ja està oberta sa matrícula per apuntar-se an es cursos de mallorquí — 100% online i en directe. Començaran dilluns 15 de novembre

Sa Fundació ha presentat es cursos de mallorquí 2021/2022, que seran 100% online i en directe. Hi haurà tres nivells, dos per persones que xerren mallorquí però no el saben escriure correctament, i un per castellanoparlants i estrangers que volen aprendre sa nostra llengo:

Nivell A. Bàsic per castellanoparlants.

Nivell B1. Iniciació a s’escriptura.

Nivell C2. Avançat per persones que saben català o valencià i volen perfeccionar es seu mallorquí.

Es director de Sa Fundació, Joan Pons Torres, celebra que “molts de mallorquins no varen tenir s’oportunitat d’aprendre a escriure en mallorquí a s’escola. Ara, amb sos cursos de Sa Fundació tothom té una oportunitat per aprendre a escriure correctament en mallorquí, en es nostro idioma matern”.

Pons Torres ha assegurat que “es Govern de Francina Armengol no compleix amb sa seva obligació d’ensenyar i protegir es mallorquí, es menorquí i s’eivissenc, com diu s’article 35 de s’Estatut. Per això va néixer Sa Fundació, defensam es mallorquí i lluitam per sa seva preservació”.

Es cursos de mallorquí començaran dilluns qui ve, 15 de novembre. No obstant, aquells alumnes que se matriculin més tard podran seguir es curs gràcies a ses gravacions de ses classes que se penjaran a s’aula virtual.

Ets interessats se poden matricular ja a sa web de Sa Fundació: www.safundacio.es/cursos/.

Per més informació, se pot telefonar an es 616 624 355 o enviar un correu a info@safundacio.es de dilluns a divendres de 16:00 a 20:00h.

Palma, 10 de novembre de 2021

Sa Fundació és una entitat sense ànim de lucre creada el 2013 per sa defensa i preservació des mallorquí, es menorquí i s’eivissenc.
¿Mos ajudes a defensar sa nostra llengo i cultura balear?

Ses donacions a Sa Fundació tenen una deducció fiscal des 75% es primers 150€. Si te fas soci donant 10€ mensuals, realment no te costarà ni 2€!

Fé’t soci de Sa Fundació pitjant aquí