Sa Fundació dóna 1.000€ a TEA Menorca per teràpies d’ajuda a fillets amb autisme

S’associació de Familiars, amics i persones diagnosticades amb Trastorn de s’Espectre Autista a Menorca ha estat s’entitat triada per Sili Pons Sabater, guanyadora des V Premi Joan Benejam en menorquí, i rebrà una donació de 1.000 € de Sa Fundació

Sa Fundació comunica que s’entitat benèfica triada per Sili Pons Sabater (Ciutadella, 1965), guanyadora des V Premi Joan Benejam en menorquí amb sa seva obra “S’amor no és açò”, ha estat s’associació de Familiars, amics i persones diagnosticades amb Trastorn de s’Espectre Autista a Menorca. Així, TEA Menorca rebrà un donatiu de 1.000 € de Sa Fundació, entitat que d’ençà de 2013 fa feina per sa preservació, foment i dignificació des menorquí i sa cultura menorquina.

Es jurat des V Premi Joan Benejam ha estat format per Joan Pons, historiador i vicepresident de Sa Fundació, Jaume Anglada, escriptor, autor d’obres en menorquí com “Vessut enderrossall” i en català “Orgullós titella”, guanyador des III Premi Joan Benejam, Sandra Amoraga, llicenciada en filologia catalana i professora de menorquí, i Jesús Beltran, escriptor i novel·lista, autor des thriller d’aventures i misteri amb base històrica “El Santo Osario” i sa novel·la històric-romàntica “Amar al Último Templario”.

Es donatiu de 1.000 € de Sa Fundació se va donar a conèixer dissabte passat dia 6 d’abril en es sopar amb motiu des X aniversari de TEA Menorca en es Restaurant La Minerva de Mahó davant un centenar d’assistents, entre es quals hi havia Joan Pons, vicepresident de Sa Fundació, Sili Pons, guanyadora des V Premi Joan Benejam en menorquí, i autoritats com sa presidenta del Consell insular, Susana Mora, sa batlessa de Mahó, Conxa Juanola, sa batlessa de Ciutadella, Joana Gomila, entre altres.

Joan Pons va fer un breu discurs en es que se va mostrar emocionat “per poder ajudar aquesta entitat i per sa labor incansable de TEA Menorca, que ja compta amb més de 35 famílies que lluiten perquè es seus fills tenguin un futur millor”. Pons va advertir que “segons TEA Menorca, només a sa nostra illa hi ha més de 200 fillets amb autisme. Mos sentim orgullosos que sa feina de Sa Fundació per sa llengua i cultura menorquina servesqui també per ajudar aquells menorquins que més ho necessiten, i especialment per ajudar amb sa noble causa de TEA Menorca, pares i mares que són un referent per sa nostra societat”.

Ciutadella de Menorca, 9 de abril de 2019

Sa Fundació