Compra aquí “Sa llengua de Menorca”, es nou llibre en defensa des menorquí

Sa Llengua de Menorca. En defensa des menorquí, un tresor filològic en perill d’extinció és es nou llibre de Joan Pons Torres, patrocinat per Sa Fundació. Un llibre per defensar es menorquí sense mitges tintes i sense complexos davant ses fal·làcies catalanistes que, en nom de sa ciència, s’han dit per desprestigiar sa llengua menorquina.

Joan Pons Torres (Ciutadella de Menorca, 1993) és professor de Geografia i Història a s’IES Joan Ramis i Ramis, director de Sa Fundació i col·laborador del MENORCA • Es Diari amb sa secció “Rallant en pla”, on ha publicat prop de dos-cents articles periodístics en menorquí.

COMPRA AQUÍ “SA LLENGUA DE MENORCA”
Umpl es formulari i compra es llibre a través de transferència bancària. També pots pagar amb sa teva targeta o Paypal en es botó DONAR des final des formulari. ¡Te l’enviam a ca teva!

Fé una transferència de 23€ (18€ PVP llibre + 5€ despeses d’enviament) en es compte de Sa Fundació: ES13 0182 4899 1702 0151 9501

IMPORTANT: posa es teu nom i llinatges en es concepte de sa transferència.

Observacions

Si vols comprar més d’un exemplar de Sa llengua de Menorca, digue-mos aquí quants en vols:

Hauràs de sumar 18€ a sa transferència de 23€ per cada llibre més que vulguis.

Tot d’una que haguem rebut sa transferència, t’enviarem es llibre a ca teva. Moltes gràcies per ajudar-mos a defensar es menorquí!