Compra aquí “Sa llengua de Menorca”, es nou llibre en defensa des menorquí

Sa Llengua de Menorca. En defensa des menorquí, un tresor filològic en perill d’extinció es el nuevo libro de Joan Pons Torres, patrocinado por Sa Fundació. Un libro para defender el menorquín sin medias tintas y sin complejos ante las falacias catalanistas que, en nombre de la ciencia, se han dicho para desprestigiar la lengua menorquina.

Joan Pons Torres (Ciutadella de Menorca, 1993) es profesor de Geografía e Historia en el IES Joan Ramis i Ramis, director de Sa Fundació y colaborador del MENORCA • Es Diari con la sección “Rallant en pla”, donde ha publicado cerca de doscientos artículos periodísticos en menorquín.

COMPRA AQUÍ “SA LLENGUA DE MENORCA”
Rellena el formulario y compra el libro mediante transferencia bancaria. También puedes pagar con tu tarjeta o Paypal en el botón DONAR al final del formulario. ¡Te lo enviamos a casa!

Fé una transferència de 23€ (18€ PVP llibre + 5€ despeses d’enviament) en es compte de Sa Fundació: ES13 0182 4899 1702 0151 9501

IMPORTANT: posa es teu nom i llinatges en es concepte de sa transferència.

Observacions

Si vols comprar més d’un exemplar de Sa llengua de Menorca, digue-mos aquí quants en vols:

Hauràs de sumar 18€ a sa transferència de 23€ per cada llibre més que vulguis.

Tot d’una que haguem rebut sa transferència, t’enviarem es llibre a ca teva. Moltes gràcies per ajudar-mos a defensar es menorquí!