Sa Fundació Jaume III i Foment Cultural (FCIB) condemnen ets atacs d’Amadeu Corbera contra un exalumne seu de 16 anys i fan costat a sa família des menor

En Corbera és un conegut “castigador” a través de Twitter des d’on desprecia es seus adversaris polítics amb un odi malaltís – Per s’entorn d’en Corbera, sa política és sa continuació de sa guerra per altres mitjans

Sa Fundació Jaume III i Foment Cultural (FCIB) condemnen ets atacs des radical separatista, Amadeu Corbera, contra un exalumne seu de 16 anys a través de Twitter, tal com ha denunciat avui El Mundo-El Día de Baleares. S’estudiant agredit és, efectivament, un jove simpatisant de sa nostra fundació. Així mateix, volem fer costat a s’estudiant i a sa seva família i fer-los arribar sa nostra solidaritat. Sa nostra fundació considera punible no només ets insults sistemàtics d’en Corbera sinó es fet que un exmestre des Conservatori Superior de Música de Balears arribi a utilisar informació secreta per malmenar, desacreditar i marcar un alumne seu, un fet que demostra una vegada més sa politisació d’una part des professorat de Balears. Sa nostra fundació deplora també que altres mestres des mateix alumne i seguidors d’en Corbera s’hagin sumat an aquesta campanya d’estigmatisació amb s’objectiu de marcar es mateix estudiant i aillar-lo socialment.

Sa fundació deplora sa violència verbal que usa habitualment Amadeu Corbera a través de Twitter, una violència habitual dins es món des pancatalanisme més extremista des qual Corbera en forma part i que denota sa falta de respecte cap an aquells que no pensen igual que ells, convençuts com creuen que tenen sa veritat absoluta, una superioritat moral que els fa sentir-se legitimitats per criminalisar ses idees contràries i bestialisar s’adversari polític, sigui qui sigui, i tengui s’edat que tengui., Per s’entorn de Corbera, sa política és sa continuació de sa guerra a través d’altres mitjans, invertint sa màxima de Clausewitz. No és sa primera vegada que Corbera és notícia pes seu extremisme. Recordem que ja fou condemnat per desobediència greu contra s’autoritat quan va intentar boicotetjar sa visita de José Ramón Bauzá a sa seva localitat, Bunyola.

Notícia publicada a EL MUNDO/El Día de Baleares, es 29/2/2015 i 1/3/2016.