La Fundació Jaume III centra el seu primer vídeo promocional en l’educació

La Fundació Jaume III ha decidit centrar el seu primer vídeo promocional en l’àmbit de l’educació i més concretament en la necessitat de recuperar dins les aules les formes pròpies de Mallorca. “A Mallorca, en mallorquí” és el primer enregistrament propagandístic d’aquesta entitat de recent creació.

En el vídeo apareix una professora amb un llaç quadribarrat a la solapa que escriu una frase i posteriorment demana als seus alumnes si cal corregir-ne alguna cosa. Tots els nins callen, a excepció d’una nina que s’aixeca i comença a canviar-ho tot.

L’alumne modifica per exemple, “la Caterina per Na Catalina”, “no para de bellugar-se per no té aturall”, “esglaons per escalons” i “corrent per corregent”. L’espot que dura poc més d’un minut s’emetrà a IB3 el pròxim dilluns durant els informatius del migdia i del vespre i a la franja horària de més audiència, és a dir de 21.30 a 23.00 hores.

Presentació de la Fundació
L’entitat oferirà una roda de premsa el pròxim dilluns a les 12 hores al Club Nàutic de Palma per presentar-se oficialment als mitjans de comunicació, després de la seva constitució el passat 10 d’octubre. L’acte consistirà en un parlament del president de la Fundació, Pep Zaforteza, que explicarà quines són ses raons que justifiquen la creació de l’entitat, quins objectius té plantejats i quins principis l’inspiren.

Publicat a dBalears.cat, 15-11-2013