SA FUNDACIÓ SEGUEIX AMB TU

Estimats socis i simpatitzants,

Des de Sa Fundació volem agrair-vos tota s’ajuda i sa col·laboració desinteressada que mos veniu donant d’ençà que vàreu decidir sumar-vos an es nostro projecte.

Tots mos enfrontam a un moment molt difícil en es què an es dolor pes que han mort pes COVID-19 hi hem de sumar sa incertesa de no sebre quan acabarà aquesta situació ni quines seran ses conseqüències per tots noltros.

Des de Sa Fundació volem enviar-vos un missatge d’esperança. Volem que recordeu que després de sa tempestat sempre surt es sol i que, sense dubte, tot això passarà prest.

Sa situació d’estat d’alarma mos impedeix tenir sa nostra seu oberta, però volem que sapigueu que segueix essent ca vostra, que seguim fent feina i que, quan s’aixequin ses mesures de confinament, tornarem a posar en marxa totes ses activitats que teníem previstes i que mos sigui possible realitzar.

Tenim ganes de tornar a veure-vos, de compartir tot això que mos uneix però cara a cara, i fer-mos presents, de nou, com fins ara, en es carrers de ses nostres illes.

Gràcies una vegada més per sa vostra ajuda incondicional. An es mallorquins, menorquins, eivissencs i formenterencs, no mos assusten es reptes. Hem sabut vèncer-los en es passat. També aquest repte el podrem superar.

Seguim endavant per defensar sa nostra llengo! 😉

Sa Fundació

#MosQuedamACaNostra