Llibreria

Si estàs interessat en cap d’aquests llibres, el pots comprar a sa nova seu de Sa Fundació (Carrer Jeroni Antich, 5A baixos, 07003, Palma) o enviar-mos un correu electrònic a:

(info@safundacio.es)

• Sa Norma Sagrada
    En defensa des mallorquí. Edicions Fundació Jaume III. Preu: 5€
  • En Defensa des Mallorquí
    En defensa des mallorquí. Edicions Fundació Jaume III. Preu: 5€
  • Un Model lingüístic per ses Illes Balears
    Un model lingüístic per ses Illes Balears. Edicions F. Jaume III. Preu: 7€
  • Terra de Foners
    Ba’léyaroh, terra de foners. Edicions Foners. Preu: 15€
  • Bearn o sa sala de ses pepes
    Bearn o sa sala de ses pepes. Edicions Sloper. Preu: 10€
  • Llull, es nostro heroi il·luminat.
    febrer 13, 2018
    Llull, es nostro heroi il·luminat. Edicions F. Jaume III. Preu: 25€
  • ¿On puc comprar "Sa llengua de Menorca"?
    desembre 26, 2020
    Sa Llengua de Menorca. En defensa des menorquí, un tresor filològic en perill d’extinció és es nou llibre de Joan Pons Torres, patrocinat per Sa Fundació. Un llibre per defensar es menorquí sense mitges tintes i sense complexos davant ses fal·làcies catalanistes que, en nom de sa ciència, s’han dit per desprestigiar sa llengua menorquina. Joan Pons Torres (Ciutadella de Menorca, 1993) és professor de Geografia i Història a s’IES Joan Ramis i Ramis, director de Sa Fundació i col·laborador del MENORCA • Es Diari amb sa secció “Rallant en pla”, on ha publicat prop de dos-cents articles periodístics en menorquí. COMPRA AQUÍ SA LLENGUA DE MENORCA  I TE'L DUIM A CA TEVA TAMBÉ EL TROBARÀS A SES LLIBRERIES DE MENORCA CIUTADELLA – Llibreria des Racó (C/ Josep Mª Quadrado, 40) – Supermercat Diskont (C/ Santandria) – Tabacs Ciutadella (Av. Conquistador, 39) – Tabacs Adrián (Av. Constitució, 84) – Llibreria Menorca (C/ Àngel Ruiz i Pablo, 55) FERRERIES – Llibreria Xoc (C/ Beat Joan Huguet, 38) – Sa Llibreria (Av. Verge del Toro, 8) ES MERCADAL – Llibreria Montetoro (C/ d'Enmig, 8) ES MIGJORN GRAN – Tabacs Migjorn (Av. Binicodrell, 2) ALAIOR – Llibreria Can Sales (C/ de ses Alzines, 1) – Estanc García (C/ Major, 3) – Estanc nº 2 (C/ Es Ramal, 51) - Llibreria Illa (www.llibreriailla.com) MAHÓ – Llibreria Sa Catòlica (Costa de sa Plaça, 14) – Papereria Tramontana (Camí des Castell, 12) – Llibreria Ronda (C/ Borja Moll, 49) – Llibreria Ca na Nicoletta (Av. Menorca, 21) – El desván de Emma (Plaça Colón, 8) - Papereria Clips (C/ Sant Esteve, 16) – Binipreu (C/ D'Artrutx, 24) – Didasko (C/ Biniamut, 3) – Espai 14 (C/ Cós de Gràcia, 14) - Xalallibres (C/ de l'Àngel, 14) ES CASTELL – Llibres Serra (C/ Gran, 54) – Es Punt (Plaça Esplanada, 1) SANT LLUÍS – Llibreria Sant Lluís (C/ Sant Lluís, 80) – Poussinet Llibreria (Av. Sa Pau, 116) MALLORCA - Sa Fundació (C/ Jeroni Antich nº 5 A, baixos, devora sa Plaça des Patins) Si vius fora de Menorca i vols comprar es llibre, pitja aquí
  • Compra aquí “Sa llengua de Menorca”, es nou llibre en defensa des menorquí
    febrer 23, 2021
    Sa Llengua de Menorca. En defensa des menorquí, un tresor filològic en perill d’extinció és es nou llibre de Joan Pons Torres, patrocinat per Sa Fundació. Un llibre per defensar es menorquí sense mitges tintes i sense complexos davant ses fal·làcies catalanistes que, en nom de sa ciència, s’han dit per desprestigiar sa llengua menorquina. Joan Pons Torres (Ciutadella de Menorca, 1993) és professor de Geografia i Història a s’IES Joan Ramis i Ramis, director de Sa Fundació i col·laborador del MENORCA • Es Diari amb sa secció “Rallant en pla”, on ha publicat prop de dos-cents articles periodístics en menorquí. COMPRA AQUÍ "SA LLENGUA DE MENORCA" Umpl es formulari i compra es llibre a través de transferència bancària. També pots pagar amb sa teva targeta o Paypal en es botó DONAR des final des formulari. ¡Te l'enviam a ca teva! Es teu nom i llinatges (obligatori) NIF Telèfon Es teu correu electrònic (obligatori) Direcció Codi postal Municipi Observacions Fé una transferència de 23€ (18€ PVP llibre + 5€ despeses d’enviament) en es compte de Sa Fundació: ES13 0182 4899 1702 0151 9501 IMPORTANT: posa es teu nom i llinatges en es concepte de sa transferència. Observacions Si vols comprar més d’un exemplar de Sa llengua de Menorca, digue-mos aquí quants en vols: Hauràs de sumar 18€ a sa transferència de 23€ per cada llibre més que vulguis. Tot d’una que haguem rebut sa transferència, t’enviarem es llibre a ca teva. Moltes gràcies per ajudar-mos a defensar es menorquí!
  • Cercam patrocinadors pes nou llibre "Antany" escrit en menorquí i castellà
    març 25, 2021
    ¿VOLS PATROCINAR UN LLIBRE D'HISTÒRIA, OFICIS I COSTUMS DE MENORCA ESCRIT EN MENORQUÍ I EN CASTELLÀ? Patrocina es llibre Antany. Història, oficis i costums de Menorca de Marcos Seguí Pons. Marcos Seguí Pons (Mahó, 1938) és Comandant d’Artilleria i autor d’obres com Guerra del Protectorado, Menorca en Marruecos. Antany és un llibre escrit en menorquí i en castellà sobre història, oficis i costums de Menorca. Una obra única perquè ses feines i es costums ancestrals de sa nostra Menorca no quedin oblidades per sempre. CERCAM EMPRESES O PARTICULARS que vulguin patrocinar ANTANY. S’edició tindrà un cost 1196€ (1150€ + 4% IVA) i ses donacions se destinaran íntegrament a s’edició des llibre. Ses empreses patrocinadores sortiran a sa primera pàgina i a ses xarxes socials de Sa Fundació, que compta amb més de 6.300 seguidors a Facebook. Sa Fundació és una entitat sense ànim de lucre declarada d’Utilitat Pública. Per açò, des 150€ primers que donis tindràs una deducció fiscal de fins a un 75%. És a dir, donar 150€ realment només te costarà 37,50€. Pots fer sa teva donació en es compte de Sa Fundació a BBVA: ES13 0182 4899 1702 0151 9501 Concepte: Patrocini Antany i es nom de sa teva empresa. Envia-mos es logo de sa teva empresa a menorca@safundacio.es o per WhatsApp an es 695 143 209. Sa donació se pot fer com a persona física, com a empresa o anònimament. Sa Fundació conservarà sa confidencialitat de ses teves senyes personals. Gràcies per ajudar-mos a defensar sa nostra llengua i sa nostra història com a menorquins i baleàrics.