Llibreria

Si estàs interessat en cap d’aquests llibres, el pots comprar a sa nova seu de Sa Fundació (Carrer Jeroni Antich, 5A baixos, 07003, Palma) o enviar-mos un correu electrònic a:

(info@safundacio.es)

• Sa Norma Sagrada
    En defensa des mallorquí. Edicions Fundació Jaume III. Preu: 5€
  • En Defensa des Mallorquí
    En defensa des mallorquí. Edicions Fundació Jaume III. Preu: 5€
  • Un Model lingüístic per ses Illes Balears
    Un model lingüístic per ses Illes Balears. Edicions F. Jaume III. Preu: 7€
  • Terra de Foners
    Ba’léyaroh, terra de foners. Edicions Foners. Preu: 15€
  • Bearn o sa sala de ses pepes
    Bearn o sa sala de ses pepes. Edicions Sloper. Preu: 10€
  • Llull, es nostro heroi il·luminat.
    febrer 13, 2018
    Llull, es nostro heroi il·luminat. Edicions F. Jaume III. Preu: 25€
  • Compra aquí "Sa llengua de Menorca", el nuevo libro en defensa del menorquín
    desembre 26, 2020